foto Juice Plus+

Ga naar de nieuwe versie van deze pagina en pas uw favorieten of bladwijzers aan.

De natuur voor ons welzijn: Juice Plus+® voedingssupplement gebaseerd op volledige voeding.

Talrijke wetenschappelijke studies tonen aan dat gezonde voeding, gebaseerd op groenten, fruit en koolhydraten, in combinatie met een juiste levensstijl, bijdraagt tot het verbeteren en behouden van onze gezondheid op lange termijn.

De Wereldgezondheidsorganisatie zegt dat we langer gezond blijven als we meer aandacht besteden aan onze voeding en een eetpatroon zouden volgen gebaseerd op groenten, fruit en koolhydraten. Dit is de reden waarom ze "5 per dag" aanbevelen, dagelijks 5 porties bij voorkeur plaatselijk geteelde groenten en fruit.

Jammer genoeg eten de meesten van ons niet genoeg groenten en fruit, zeker niet iedere dag. De gemiddelde consumptie van groenten en fruit in Europa ligt lager dan de helft van de aanbevolen hoeveelheid.

Juice Plus+®

Tijdens het exclusieve drogingsproces wordt het vocht van de pulp gescheiden en worden de eventuele resten van herbiciden en pesticiden verwijderd. Dit proces wordt nauwkeurig gecontroleerd om te zorgen dat de voedingsstoffen bewaard blijven.

De 17 verschillende soorten groenten en fruit in Juice Plus+® bevatten een uitgebreide reeks voedingsstoffen die nodig zijn om ons lichaam in conditie te houden en een gezondere levensstijl te bekomen.

Wetenschappelijk onderzoek toont de werking van Juice Plus+® aan

Verschillende klinische studies tonen aan dat door Juice Plus+® de hoeveelheid antioxidanten en voedingsstoffen in het bloed stijgt en dat Juice Plus+® een positieve invloed heeft op verschillende functies van het immuunsysteem, het DNA en dat het bijdraagt tot het behoud van een gezonde bloedsomloop.

Een overzicht van onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek

Onderzoek biobeschikbaarheid

"Onderzoekers uit Wenen, Oostenrijk, toonden een aanzienlijke toename aan van de meest belangrijke antioxidanten nadat de deelnemers zeven weken lang Juice Plus+® hadden genomen."
Journal of the American College of Nutrition, 2004.

Homocysteïne-status

"Het Sydney-onderzoek toonde een daling aan van het homocysteïnegehalte na het drie weken eten van Juice Plus+® (lagere niveaus aan homocysteïne worden in verband gebracht met gezondere bloedvaten)."
Journal of Nutrition, 2003.

Bloedsomloop

"Na vier weken vertoonden de bloedvaten van personen die Juice Plus+® aten minder vaatvernauwingen na het eten van een vetrijke testmaaltijd."
Journal of the American College of Cardiology, 2003.

Wilt U meer weten over (het bestellen van) Juice Plus+® producten?

Bezoek dan de speciale Juice Plus+® pagina's van Studio Marianne Langenberg.